fbpx

NĀKOTNE PAKĀPJAS LATVIJAS MĪLĒTĀKO ZĪMOLU TOPĀ

03.10.2018.

Latvijas Mīlētāko zīmolu topā “Nākotne” 2018.gadā ierindojas 121. vietā, paceļoties no 127. vietas 2017. gadā. Savukārt, starp pārtikas ražošanas uzņēmumiem “Nākotne” ierindojas sestajā vietā.

Mīlētāko zīmolu topā 2018. gadā zīmola mīlētāji ir cilvēki, kuri atzīmējuši, ka nākamajā iepirkšanās reizē noteikti to iegādātos un ka tas ir viens no viņu iecienītākajiem zīmoliem. Tieši šo cilvēku daudzums sabiedrībā nosaka zīmola vietu Latvijas Mīlētāko zīmolu topā.

No vairāk nekā 3000 respondentu, atbildot uz 300 jautājumiem, 29,4% novērtē mūsu kvalitāti, 12,8% mūs uzskata par unikāliem, bet izdevīgumu saskata 40,1%.
Kopumā „Nākotne” mīlētāju īpatsvars ir 7,2% no auditorijas.

“Mīlētāko zīmolu tops” tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes atspoguļošanā. Topa pamatā ir pētījums, kas tiek veikts pēc starptautiski radītas un vietēji adaptētas zīmolu izpētes metodikas DDB Brand Capital. Izpēte ietver vairāk kā 1000 jautājumu par zīmolu un auditorijas savstarpējām attiecībām, auditorijas dzīvesstilu, mediju lietojumu un demogrāfiju. Topa mērķis ir noteikt lielāko Latvijas zīmolu vērtību un faktorus, kas to ietekmē. Zīmola vērtību veido zīmolam lojālo patērētāju skaits sabiedrībā, ko mēra divi rādītāji – plānotā iegāde un emocionālā piesaiste. Pētījums aplūko plašu tēmu loku, bet topa ietvaros publiski var iepazīt trīs lojalitāti ietekmējošus faktorus – unikalitāti, kvalitāti un izdevīgumu. Mērījums tiek veikts reizi gadā jau 12 gadus.

National Development Plan
National Development Plan
SIA „Gaļas pārstrādes uzņēmums Nākotne” 2017.gada 26.janvārī noslēdza ar LIAA līgumu SKV-L-2017/36 par atbalsta saņemšanu pasākuma “Starptautiskās konkurētspējas veicināšana” ietvaros, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds.
On the 26th of 2017 „Gaļas pārstrādes uzņēmums Nākotne” Ltd. has signed the agreement No. SKV-L-2017/36 with Investment and Development Agency of Latvia (LIAA) for the project “International competitiveness promotion”, which is co-financed by the European Regional Development Fund.